10 perkara ttg aku

Assalamualaikum sume blogger.... mesti sume sdg enak dibuai mimpi. Aku jgk yg tak tido2 kan. Dah lama aku tak update blog ni. Lagi pon takde benda sgt yg aku nak citer.

Kali ni aku nak bgtau tentang diri aku la. Mesti ramai yg lom kenal aku dgn lebih dkt kan. Kalau kenal pon gitu2 je.

Ok. Surely, sume pon dh tau name aku, umo, keje aku, status aku kan. Yang basic tu aku dah letak kt blog. Ke korg tak perasan? Nanti check balik k...

10 perkara yg korg mesti tau mengenai aku :
  1. Aku ni seorg yg pendiam. Kalau org tak kenal aku mmg dorg ckp aku sombong tp itulah hakikatnye.
  2. Aku ni susah didekati. Tapi kalau aku dh mula ngam dgn seseorg tu keadaan akan jd sebaliknya.
  3. Aku suke menyanyi. Cumanya aku ni tak suka menyanyi dpn org ramai. Aku akan nyanyi mase tgh wat keje utk ilangkan boring dan riangkan hati. Dpn suami aku pon aku segan nak nyanyi. Hahaha.
  4. Aku kaki online. Sume laman sosial aku ada. Mula2 dulu friendster diikuti myspace, tagged, hi5, fb dan twitter. Sape2 yg belum add tu bleh la add. Promote lak.
  5. Aku suke main game sampaikan suami aku belikan aku gadjet yg ala2 psp. Huhu.
  6. Aku suke menonton drama korea. Tapi skrg ni jarang2 dpt tgk. Kalau nk tgk jgk aku akan beli terus dvd atau vcdnya.
  7. Aku berdarah campuran melayu dan cina. Abah aku melayu, mak aku cina.
  8. Aku sukekan sports seperti boling, badminton, bola tampar, skuash, skating. Dulu mase skolah menengah aku pernah memiliki rollerblade kaler hijau.
  9. Aku tak suke mane2 pompuan menggedik dgn suami aku. Sibuk nak citer itu ini, masalah itu ini la...
  10. Aku kaki jalan. Kalau boleh tiap2 kali cuti aku nak pegi jalan2 dgn org2 kesayangan aku. Tapi apakan daya.... Time takde duit tu dok umah ajelah.
Ha... skrg da tau kan...? 10 perkara ttg diri aku. Sbnrnya ada lg tp cukuplah 10 je. Karang muntah lak korg bace. Hihi. Peace :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...