8 benda kesayangan aku

Semua orang mesti ada benda yang dia sayang. Begitu juga aku. Ini dia barang2 yang aku paling sayang. Korang bace la. Mungkin same cam barang yang korang sayang gak.

  1. Kereta perodua Myvi warna kelabu. Ini adalah barang paling mahal yang pernah aku beli.
  2. Handphone jenama Sony Erricson warna merah hadiah daripada orang yang aku sayang.
  3. Kamera Digital jenama Sony Cybershoot warna pink. Juge hadiah daripada si dia.
  4. Gadjet yang ala2 psp warna hitam. Boleh main game, dengar lagu, tengok video, boleh snap gambar, rakam video dan sebagainya. Ni pon hadiah daripada si dia.
  5. Jam tangan jenama Casio warna pink. Si dia juge yang belikan untuk aku.
  6. Cincin kawin.
  7. Laptop warna merah jenama Asus. Si dia baru belikan untuk aku.
  8. Gambar-gambar aku bersama orang-orang yang aku sayang.
Haa.... itu dia barang2 kesayangan aku. Kebanyakannya suami aku yang hadiahkan. Tima kasih papa.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...