Happy Je Rasa...





Argghhh.... sedapnya la dapat tido di kampong. Aku dah pon selamat berada di kampong semalam. Tu yang menyepi seketika. Seronok dapat berada di kampong. Bukan senang nak balik. Aku kan bizi. Ewah. Koya je lebih kan.


Nak tau tak? Aku hepi sangat semalam. Sebab pe? Sebab my hubby dan tau yang aku nak further my study. Hihi. Rupa-rupanya dia dah isi borang awal-awal. Aku punya la cuak nak bagitau. Sebab pe? Sebab baru-baru ni dia terpaksa stop PJJ coz anak kami yang taknak berenggang dengan dia. Aku takot la dia tak kasi aku sambong sebab tu. Hihihi.... Rupa-rupanya dia dah online dulu. Tu yang aku happy sangat sampai terlupa nak update blog ni. Ihiks.


Aku harap kami akan dapat study di tempat yang sama (tu pon kalau dapat la). Doa-doakan kejayaan kami. Amin.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...