Nak Buat Header Baru La...





Sejak kebelakangan ni aku sudah mula aktifkan blog aku ni. Blog ni wujud tahun 2009 lagi tapi masa tu macam tak reti nak aplikasikan. Sekarang baru pandai sikit-sikit. Sepanjang aku berblog dah banyak kali gak aku tukar header blog ni. Header biasa-biasa je. Baru nak berjinak-jinak dalam men'design' header. Kat bawah ni ada 3 header yang aku guna. Saje la nak tayang. Hihi...






Ini bukan header pertama yang aku guna. Header yang sebelum ni aku tak save. Ini header gambo kawen yang berwarna.





Ini pula header gambo kawen yang tidak berwarna. Hihi. Gambo same kaler je takde.






Header yang aku guna pakai sekarang ni. Hihi. Senang je nak buat suma ni. Aku guna photoscape je.


p/s : nak buat header baru tapi mood macam nak tak nak je. Ke ada sape-sape yang boleh sumbangkan header untuk saye. Hihi.

4 comments:

lady butterfly said...

lagi senang pkai photoscape...header blog me pon me edit gne photoscape jgk..heeee

Dingdang said...

@lady butterfly
photoscape senang kan...
tak berbelit-belit. huhu

dalila said...

akak pun guna photoscape... bru belajar... :)

Dingdang said...

@Dalila Hamid
yeah, majulah photoscape utk blog. hehe :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...